.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابهام در معامله 12 میلیاردی فروش یک هتل/سند


کانون اتومبیلرانی و جهانگردی ایران دو سال پیش درحالی ساختمان نیمه ساز هتل اسکول را به یک سرمایه گذار واگذار کرده که پول حاصل از فروش این ساختمان هنوز به حساب کانون واریز نشده است.

به گزارش مهر، ساختمان هتل اسکول که از سازمان مسکن و شهرسازی به کانون اتومبیلرانی انتقال یافته بود، در سال 88 توسط مدیرعامل وقت کانون به فردی به نام آقای "ص" فروخته شد.

مورد معامله 6 دانگ پلاک ثبتی با اعیان نه هزار مترمربع در خیابان آفریقا بوده است. در این قرارداد آمده که عرصه مورد معامله توسط سازمان مسکن و شهرسازی به منظور کاربری آموزشی به کانون اتومبیلرانی واگذار شده است.

در قرار داد فروش این ساختمان آمده است که براساس مزایده هتل اسکول فروخته شده است درحالی که در مزایده چندن نفر شرکت می کنند و در نهایت مورد معامله به برنده مزایده تعلق می گیرد اما این مزایده یک سویه انجام شده است.


از سوی دیگر به گفته منبع آگاه، به دلیل عدم ارائه مدارک و مستنداتی در خصوص میزان بدهیهای احتمالی مورد معامله به شهرداری پیمانکار و سازمان مسکن و شهرسازی و همچنین عدم تعیین و تکلیف موضوع مبایعه نامه تعیین هر گونه تعدیل مورد لزوم از این بابت بر صورتهای مالی مورد گزارش برای این موسسه مشخص نیست.


بررسی قرارداد این معامله نشان می دهد که بخشی از اقساط 12 میلیارد تومانی هتل اسکول، بایستی تا فروردین ماه امسال در چند قسمت به حساب کانون واریز می شد درحالی که بررسی حسابهای کانون در این مدت نشان می دهد تنها رقم جزئی در حدود یک چهارم به حساب کانون واریز شده است.

به نظر می رسد طبق شواهد و قرائن موجود این معامله و انتقال مالکیت در حالی انجام شده است که چک ها از سوی سرمایه گذار وصول نشده است با این وجود این سرمایه گذار بخش خصوصی اکنون در زمین هتل اسکول در حال ساخت و ساز است!


اتشار خبر دستگیری مدیران کانون اتومبیلرانی و جهانگردی ایران طی روزهای اخیر بر تقویت صحت این شنیده ها مهر تایید می گذارد.

ضمن اینکه کانون اتومبیلرانی و جهانگردی ایران نیز با فرض اینکه چنین مبلغی را از سوی سرمایه گذار کسب کرده باشد، باید جوابگو باشد سرنوشت 12 میلیارد تومان در این کانون به کجا رسید؟/1290



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.